Mencari Pasal

Last 2 week, aku gatal-gatal kaki la pergi 1 pameran 'tut' kat midvalley ni.Dengan niat nak usha-usha promotion yang ada plus tema-tema terkini tahun 2010.

Kebetulan pulak kat situ ade promotion MayFair..salon untuk beauty spa, slimming tu..dan memandangkan ade promotion RM49 untuk 2 package (Body+ Facial), aku dan member aku pun merembat 2 voucher..kira murah la tu kan?

Then, dipendekkan cerita aku dan kawan aku pun buat appointment last weekend untuk me'redeem' voucher yang ada..Dan dipendekkan cerita lagi, akibat pujukan pot pet pot pet profesional consultant Mayfair ni, kami pun terpedaya dengan dengan 1 lagi pakej body program dengan rege RM250 untuk 2 orang..memandangkan kami berdua ni pun sudah men'yemangat'kan badan..dengan sukahatinya aku membelanja kawan aku pakej ni untuk kita dua try..dan hasilnya..boleh dibanggakan..bagi aku,aku xnampak sgt keberkesanannya tapi seyes aku nampak perubahan pada kawan aku, dari boncit..perut jadi leper!Flat tu..seyes!seyes! So, aku rase pakej tu memang berkesanlah..

Tapi, disebabkan itu jugalah..1 lagi pasal jadik..kami terambil 1 lagi pakej yang erm..pada aku..boleh dikira mahal la..ini lah yang dinamakan mencari pasal..hish..hish..Rege? tak mau bagi tau di sini..sebab ..ehehe..tapi yang best..bukan sy yang bayar..huahua..best! best!Kerana belanja kawan, aku pun dibelanja dengan pakej yang lebih-lebih best..yeh!

MayFair, kalo pakej ni tak berkesan..siap ye..aku komen kaw kaw punye..So, please make sure aku akan jadi macam model yer...heheh :) :p Korang rase berhasil x? ahaha..
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 Soksek-Soksek:

mama glam said...

i suka u cari pasal cari tudung dgn i. mayfair? x suka! nanti u kurus mcm model i jeles!