I Sahut Cabaran U Ayun Ayunar!

Ceh ceh..bunyi macam nak gaduh tak? Kekekeke..xde la..mana boleh cari gaduh dengan blogger terkenal yang famous dengan inner lapis2 berwarna warni yang muka macam Scha Al-Yahya si Awan Dania tuh! Of course lah tak gaduh..sapalah aku di sisi si ayun ayunar tu...huhuhuh..Follower beribu-ribu..aku? Takde nyer..tak layak pun nak letak Widjet follower kat blog sendiri..wuwuwuwuw...Nama pun blog syiok sendiri...! :P

Kalau KamuOrang tak kenal si Ayun Ayunar ni..Meh aku cer cita sikit pasal dia ni..dia ni salah seorang pembelog tegar di kalangan remaja-remaja yang sukakan fesyen shawl pelik, inner yang berwarna warni berlapis-lapis, suka bermakeup dan yang penting seorang penjual tudung yang HOT dan Kebaboom! Muka macam Scha Al-YAhya tu..tertelan air liur sape yang tengok gmabar dia...dah bertunang ok! Majoriti ape product yang dia jual..selalu Sold Out lah..dia pun jenis yang rajin join booth2 kat Universiti dan Pameran-pameran..So, sape yang penggila shawl tu..mesti kenallah si Ayun Ayunar ni..


Inilah si Ayun Ayunar..si penjual inner lapis2 warna warni tu..

Ok, kali ini aku bukan nak cita pasal product shawl atau inner lapis-lapis berwarna-warni dia tu..tapi aku nak cite pasal CABARAN 30HARI VCO BERSAMA AYUN AYUNAR...Ape tu VCO? Virgin Coconut Oil u oll! Selain si Ayun Ayunar ni...Ada sorang lagi adik comel lote si Irine Nadia yang dah nak kawen tu pun menggunakan VCO ni..

Ini lah si budak Irene yang sibuk dengan preparation kawen die..

Kalo KamuOrang nak tau antara kebaikannya leh la la view si penjual VCO tu..samada si Ayun ataupun si Irene.. Antara kebaikannya ialah untuk kelembapan kulit muka dan dapat mengecutkan jerawat dengan cepat. Selain tu, VCO ni juga dapat menyahtoksid benda2 yang tak elok dari dalam badan dan seterusnya memudahkan sistem pencernaan KamuOrang semua. Bagus juga bagi mereka-mereka yang ada penyakit diabeatis dan sakit dalam perut...Wah..macam si penjual ubat tak?

No..no..aku bukan supplier VCO..aku cuma pengguna VCO..baru aje guna seminggu..kesannya pun belum ketara lagi..harap-harap adalah kesannya..Harga RM39.90 ada 60 kapsul leh tahan untuk 1 bulan.. Kalau KamuOrang nak tau, sejak pregnant sekejap aritu..badan aku ditumbuhi jerawat..tak pernah jadi macam tu..mama aku kata masa dia pregnant dulu pun memang macam tu.. Disebabkan itu..dan kebetulan pulak terbaca blog si adik Irene dan Si Ayun tu..terus aku order dari si Ayun ayunar..Berdasarkan testimoni si pengguna VCO tu..semuanya nampak berkesan aje..tapi mungkin depends pada muka masing-masing kot...Yang ketaranya..tiap2 hari aku kene ke toilet untuk melaburkan sesuatu..sebelum ni 2-3 hari baru nak melabur..so sekarang..dah jadi orang normal la.. :p

Harap-haraplah berkesanlah yep..Meh aku nak tepek gambar hari pertama penggunaan dan seminggu selepasnya...



Hari pertama

Hari ke-6

Hari ke-7

Ok..bye...Saya dah sahut cabaran si ayun ayunar..Doakan keberhasilan saya!! ^_^"


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 Soksek-Soksek:

Ayun Ayunar said...

hye dear :) Camno ngan hasilnya skang?
Badan rase ade lesu lagi ke? :)

Eikyn said...

wow..ayun ayunar yg kebaboom comment on my post la! OMG!!! :)

tak dapt nak komen byklah ayun..coz i tkene demam flu skarang ni..so badan memang lesu aje skrg ni...

kulit masa awal2 guna Vco ni memang rasa juga moist dia tp disebabkan demam, doktor bagi antibiotik..jerawat pun mencanak2 naik..

So cabaran ayun ayunar yang i sahut belum accomplish lagi...wuwuwuwuw..

^_^"