Jalan TAR itu HEAVEN for SHOPPING

KamuOrang ada baca tak pasal post aku yang ini. Pasal aku dah ketaq lutut nak bershopping sakan tu walaupun duit taklah sebanyak mana pun.. Even duit cume tinggal nyawa-nyawa ikan, tangan ni masih berani mengelik-ngelik online shop yang ada..tak kesahlah di FB mahupun di blog-blog..Sanggup tu aku meng'blog hopping' disebabkan sindrom ketaq lutut aku tu..memang sah demam..memang tak dapat diselamatkan..Ubatnya cuma satu..iaitu SHOPPING!..ngehngehngeh...

Kalo kamuOrang nak tau, antara shopping blog online yang menarik perhatian aku ialah di sini. Banyak lagi sebenarnya online shopping blog yang aku suka jengah..tapi nanti-nantilah aku bagi link ye..Memandangkan aku sudah ketandusan baju dan seluar untuk jalan-jalan..aku pun usha-ushalah baju-baju di sini.. Antara yang menarik perhatian ialah:



Simple je..yang penting..xperlu iron..kekeke

Yang ini pun smart..wane khakis..

Rege dalam RM40-RM45 sehelai!

Nak dipendekkan cerita, kami suami isteri menemani papamama dan makcik-makcikku ke Sogo dan Jalan TAR. Sendat dan padatnya Sogo di hujung minggu, ditambah lagi dengan cuti panjang sempena Labour Day..Semua orang berpusu-pusu nak mendermakan duit diaOrang di Sogo. hehehe..Aku cuma dapat belikan T-shirt dan kemeja untuk suami terchenta..

Selepas diaOrang dah selesai berwindow shopping di Sogo, kitaOrang melintas jalan menyusuri kedai-kedai di Jalan TAR pulak..Korang tau tak apa yang aku dapat? Aku dapat beli seluar-seluar di atas dengan rege yang jauh lebih murah..dengan hanya
RM10-RM15 sehelai! Berbaloi-baloi!

Seronok gila dapat beli barang murah! Bukan tu aje..kami anak dan emak memborong 7 helai inner kualiti baik berbagai warna yang mana regenya hanya RM12 sehelai..Selalunya kat mana-mana kedai yang aku usha..rege standard Rm15 sehelai..kat JB lagila kan..So, aku rase berbaloi-baloi la beli kat sini..Senyum sampai ke telinga la aku bila dapat beli barang murah..heee..

ok bye! nanti lah sambung..en suami dah tunggu di bawah..


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 Soksek-Soksek: