Jamuan Raya Unit

Hari ni ada jamuan sempena Hari Raya...Semua staf disuruh secara paksa oleh Urusetia untuk pakai baju raya masing-masing dalam majlis ni. So, mulalah semua orang ber'janggok' pagi-pagi Isnin ni..

Semua makanan dibawak oleh semua staf..ala-ala 'pot luck' la kan..ada yg bawak nasi impit,lemang jagung (dibawa khas jauh dari Perak), sambal kacang, kuah lodeh, rendang dan kueh mueh..erm..ape yang saya bawak? :) PP (Penolong Pengarah) diminta untuk men'sponsor' sate sebanyak 200cocok. Hehe..ala..okla tu..nama pun orang bujangkan..hehe..sponsor duit sate ajela.. ("_*)

Mula-mula majlis dimulakan dengan ucapan alu-aluan dari Urusetia Majlis, diikuti dengan ucapan KPPK, En Dzarif , bacaan doa dan seterusnya sesi makan. Selepas sesi makan, sesi bergambar beramai-ramai pulak antara unit di level3. Rasanya sambutan raya tahun ni lebih meriah daripada majlis raya kat district aritu..Mungkin kerana Big Boss kami yang sporting kot..(eleh..melambung-lambung puji big boss). Rasa-rasanya big boss pandai tak baca blog? huhu..

Jom kita layan gambar..


Big Boss bagi ucapan mohor-mohor besar

Bergambar sebelum makan dengan staf level3

UKDL

Ngan Second Boss

Big boss pujaan ramai bersama 3 dara pingitan+ mak budak :P
(awatlah jauh sangat saya dengan bos ni..Malu ah!)

Ok..dah.sambung post yang lain pulak..
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 Soksek-Soksek: