Induksi OOO___OOO Induksi

Semalam after meeting Bahagian, kawan seofis aku bagitau yang KKR open nama untuk sesiapa yang nak pegi induksi batch pertama di Raub, Pahang. Induksi ni akan dijalankan pada 11-26 Mac 2010..Perh! Labih kurang 17hari tu..di Kem PLKN..

Disebabkan ada peluang untuk sort in nama, aku pun call bahagian pengambilan induksi, KKR untuk bertanyakan pasal hal ini. Dan akhirnya, aku dapat masuk untuk Induksi Batch 1..Yehuuu!! (^___^)

Harap-harap tiada halangan atau masalah untuk aku attend induksi nanti.. Semoga Allah mempermudahkan semua jalan dan rancangan aku tahun ini.Aminnn..Ya Rabbal'alaminn..

Cuak jugak sebenarnya nak attend induksi ni..Not well-prepared untuk semua latihan fizikal, presentation, public speakingdan lain-lain yang berkaitan.

Disebabkan aku dan partner aku pun pergi induksi sekali, maka Bisnes reDuit!reDuit! terpaksa di 'senyap'kan buat seketika.. Dan disebabkan kami begitu bersyukur dan bermurah hati, kami bercadang untuk buat Jualan Runtuh kepada product-product di reDuit!reDuit! untuk semua.. Tapi, harus diingat yer..hanya valid sehingga 9 Mac 2010.So, cepat-cepat rembat!!

P/s: Memandangkan bulan ni ialah bulan sengkek sedunia..maka kami akan mempertimbangkan bagi pelanggan-pelanggan untuk reserved product-product kami di reDuit!reDuit! dan boleh bayar bila gaji bulan Mac dapat..tapi perlu bayar deposit sikit..dan sekiranya reservation tu dibatalkan..deposit tidak dikembalikan..Ok!

Ok, aku tambahkan iklan blog business kami sekali eh kat sini..

WE ARE GOING TO BE AWAY FOR 2 WEEKS VERY SOOOOONNNNNN

SO, WE DECIDED TO SLASH ALL PRICES TO CLEAR OUR STOCKS!

SO GUYS, GET IT NOW AS THIS OFFER ONLY VALID UNTIL 9TH MARCH 2010!
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 Soksek-Soksek: