Alhamdulillah

Bersyukur kepada Allah S.W.T di atas nikmat yang kau berikan..

Bersyukut sangat-sangat..Setiap dugaan pasti Allah akan kurniakan dengan sejuta kenikmatan. Aku dapat rasakan nikmat yang Allah hadiahkan selepas dugaan yang dia cuba berikan. Antaranya:

-- Aku dapat pergi Induksi dan Alhamdulillah lulus
-- Aku dikurniakan rezeki yang boleh dibanggakan untuk aku kongsikan dengan orang lain
-- Aku dapat memiliki rumah sendiri untuk investment masa depan
-- Aku dapat menikmati kasih sayang dari orang-orang terdekat termasuk family, kawan-kawan

Pendek kata, apa yang aku hajatkan sebelum ini, alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar. Harap-harap ianya berterusan...:)

Terima kasih atas segala nikmat rezeki dan kebahagiaan yang Kau berikan..
Harap-harap aku tak lalai dan lupa diri..
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 Soksek-Soksek: