Busy Bee...(BB)

Ayoyo..rase busy aje minggu ni..(yela, baru ari selasa kan..) ahaha.. Biasalah awal tahun, nak setkan semula data kewangan, data SSR & macam2 lagi yang takde berkaitan dengan kerja-kerja teknikal langsung tu..aish! jangan mengeluh oi!

Semalam aku rase hari aku sangatlah singkat; masuk keje..buat keje..tuptup dah pukul 5.30pm? wah..giles busy ker aku? ker aku dh lembap buat keje sejak dah kawen ni..:P

Pas keje, lek umah..en husben ajak gi potong rambut..memandangkan dia nk belanja aku sekali..yehuu..of course la isteri dia mahu..zoom kami ke JJ Au2..aku pun lupe nama saloon yg ktorang masuk (kat tingkat atas, nearby kedai home deco).. amik senior stylish.. untuk 2 orang RM81..untuk cut & wash..ok lah.. stylish tu teliti je potong rambut ktorang..kira berbaloi la juge aku rase..eh eh..sebelum kitorang g gunting rambut, kitorang masuk kat kedai home deko untuk cari barang-barang perhiasan bilik untuk majlis di Perlis hujung minggu ni..Wey....!! aku akan jadi pengantin la hujung minggu ni..yehuuu..dapat merasa jadi pengantin lagi..pakai baju cantik, pakai inai kat jari, make up tebal2..click clik amik gambar..haha! Basi dah..2 bulan kawen masih nak panggil 'Pengantin Baru' ker.. \^_^/ Bluwek untuk diri sendiri! Pas beli barang deko (sebab aku kene deko bilik kami sendiri), kami lek umah jap sebab kene hantar kue tiaw sup kat abgku terchinta yang manjaaa yang amaaat yang sakit perut akibat keracunan makanan..hehe..sian dia..

Lepas anta makanan, kami terus vrooom ke Restoren Ikan Bakar Skinchan kat Setiawangsa sebab en hasben ade discussion dengan client pasal keje dia sambil2 pekena ikan bakar kat situ..( tak sedap sangat pun)..Bla..bla..bla..projek ini..bla..bla..bla.. ngap..ngap..ngap..bla.bla..bla..dah kul 11pm..mata aku dah kuyu...ngantuk..11.30pm baru stop discuss..kami pun balik..

adus! pack gile hari aku minggu ni..belum lagi kene 'overtime'.. :p Hari ni aku kene cari bunga untuk letak kat dressing table, nak cari tudung bling bling untuk mama dan kakak tercinta dan hadiah-hadiah untuk mereka-mereka yang berkaitan.. Nampaknya jadual aku penuh lagi harini..esok pulak dah bertolak ke Perlis..penuh lagi..lusa pulak nak merewang kat kg..mesti penuh juga..tulat nak pg final fitting baju..dan bla bla bla..So, minggu ini aku sangat sibuk!! Busy Bee..tak pe next week kami cuti panjang..mau jalan-jalan ke langkawi dan bukit merah lake town resort..Yosh!

See u on 30th January at Perlis guys! We luv u..ya...U!
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 Soksek-Soksek: