Konvokesyen Ijazah Sarjana Muda

Pada 15 November 2007, aku menerima Ijazah Sarjana Muda dgn Kepujian (Awam), Kelas Pertama pada konvokesyen UiTM. Setelah 2 tahun setengah berpenat lelah study, akhirnya aku berjaya jugak menamatkan pelajaran dengan keputusan yang agak membanggakan. Aku menerima Anugerah Naib Canselor (Mendapat Anugerah Dekan bagi setiap semester). Alhamdulillah..Semua ini berkat doa dan semangat dari papamama, keluarga, kawan2, pensyarah dan org2 terdekat. Terima Kasih Semua!! Harap Ijazah Sarjana dlm Research aku ini dapat aku habiskan dengan jayanya. Amin..

Semasa di dalam Dewan Sri Budiman, UiTM Shah Alam bersama Octavia

Bersama-sama kawan2 yang hebat!Hustler tu..

Antara keratan akhbar yang menyiarkan berkenaan hari Konvokesyen (Metro)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 Soksek-Soksek: