Hari- Hari Paling Bermakna


Hari Konvokesyen aku merupakan antara hari- hari yang paling bermakna dalam hidup aku. Ini kerana aku hari bahagia aku dapat dikongsi bersama orang- orang yang tersayang. Antara ahli keluarga yang dapat hadir pada hari Konvokesyen aku ialah papamama, abg long dan kakak ipar, abg fir, abg pai, leman dan teman. Aku harap keluarga aku merasa bangga dengan pencapaian aku setakat ini. InsyaAllah, doakanlah kejayaan aku untuk masa depan.


Selain daripada itu, tergambar kegembiraan di wajah semua kawan-kawan yang turut sama menerima Ijazah pada hari itu. Ada yang terharu dan ada juga yang senyum kegembiraaan. Hasil usaha masing- masing, semuanya dapat menamatkan pengajian mereka. Semoga menjadi Engineer yang berjaya di dunia dan di akhirat...
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 Soksek-Soksek: