Seminar UTM

Ini ialah seminar dan conference yang bakal dihadiri untuk membentangkan paper research. Conference dan seminar ini bakal diadakan pada bulan ini (Ogos) iaitu sekitar 15-18 Ogos di UTM Skudai, Johor.

Seminar ini juga agak mendebarkan kerana ini merupakan seminar Highway and Traffic. Peluang ini akan digunakan sebaik mungkin. InsyaAllah! Cuba!
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 Soksek-Soksek:

Intan said...

Shikin,

Selamat ber "seminar". Wish you all the best.... Akak tak sempat nak update blog, asyik layan student... Insya-allah tak lama lagi updatelah ... dah agak kurang busy..

Kak Intan

Professor Dr Norzaidi Mohd Daud said...

Nanti boleh kongsi cerita pengalaman kerja kat JKR.

fusarium solani said...

Salam singgah ;)!

Semoga persahabatan maya kita mekar.

Eikyn said...

To Dr Intan @ Kak Tan:

Thanks for the wish and sudi jenguk blog saya. Teruja lah! Saya akan selalu singgah blog Dr Intan dan Dr Zaidi..

To Dr Zaidi:

InsyaAllah..pengalaman yang berguna kepada orang lain akan saya kongsi bersama. Agak takut sebenarnya nk memulakan kerja semula sebagai engineer.Maklumlah..sebelum ni student sepenuh masa. Doakan saya Berjaya!!

To En Fusarium:

Salam persahabatan maya!!Harap kt selalu dapat berkongsi pengalaman. Nampaknya saya akan menjadi seperti sdr..bekerja sambil belajar.

Ami said...

Rasanya status kamu ni GRA? Cakap² pasal conference, aku akan ke Skudai hujung tahun ni untuk ICSE.
Btw, selamat datang ke blogosfera.

Eikyn said...

Assalamualaikum ami:

GRA? Bole saya tau apa tu?Maafla..xtau la..Salam perkenalan di alam maya