Aktiviti di hujung minggu lepas

Start keje dengan rasa bosan..dah bosan nak mengadap kerja aku yang ini..Ya Allah! apa nak jadi ni..malas betol maklukMu sorang ni.. Meh aku cite aktiviti aku hujung minggu lepas..meh cite..meh cite:

Sabtu:
  • Kakakku datang, aktiviti berjogging terbantut harini sebab terbangun lambat..heheh.., pas sarapan nasi lemak made by mama yg sedap giler..bawak mama, papa dan kakak g pasar tani Melawati.. mama borong ulam-ulaman, pokok, buah-buahan dan an-2 yang lain yang memula tak bercadang pun nak dibelinyer..biasalah mama kan.. Pasar Tani pun jadi! :p
  • Lepas berborong, balik umah..mari memasak..mama lah masak, aku tolong2 aja.. :) Siap! kami 1 family pun makan. Menu hari Sabtu; asam pedas ikan merah..slruuup! sambal ikan bilis bunga kantan..malvelous! sayur kangkung goreng, ulam-ulaman kampung, daging cecah air asam dan ikan kering gelama.Perh! papa makan sampai berpeloh-peloh..Sedap! Gambar? xde..sebab xsempat...hihihi..
  • Pas makan, kami dah macam anak badak, bergelimpangan kat depan tv baring2 sambil tengok dvd Hantu Kak Limah Balik Rumah..entah yang keberapa kali pun tak tau lah..but still ketawa berdekah2..ayoo..kami memang family masuk air!
  • Malamnya pulak, abang long pulak datang. Makin meriahlah rumah aku..bestnyer! Aktiviti malamnya adik-beradik aku pegi tengok movie Hikayat Merong Mahawangsa kat TGV KLCC, midnight movie.Kami suami isteri dan papamama tak pegi sebab kami dah tengok hari Khamis lepas dan memandangkan aku pun masih tak berapa sihat lagi..Sakit tulang belakang! :'(
Ahad:
  • Pagi-pagi sarapan bihun goreng made by mama LAGI (kalo mama ada, semua pun mau makan makanan air tangan mama..aku? takde sapa nak makan dari hasil tangan aku..suami aku je..entah2 Terpaksa :) ),
  • Siap-siap nak shoot ke Klang untuk urusan merisik abang aku Leman nan sorang tu.. Alhamdulillah, majlis lancar dan tarikh, hantaran dah decide! 20.11.2011 dengan hantaran RM10,000..Cantiknya tarikh! (aku nak kawen 20.10.2010 aritu, tapi memandangkan hal2 yang tak dapat dielakkan, tak dapatlah! sedeh! eh..dah kawen pun ko ekin oi..nak sedey2 ape lagi?) :)
  • Pas majlis merisik, kami semua ke Jusco Bukit Tinggi untuk window shopping..en suami belanja isteri dia kasut kerja..Yeay! Kesian agaknye dia tengok kasut kerja isteri dia semuanya dah rosak..asik pakai kasut platform puteh yang bacin yang dipakai kemana-mana tu..! Thank u abang!bulan depan ade bonus mau kasut ngan handbeg baru ekh... :) ..
  • Pas berwindow shopping, kitorang shoot to Taman Shemerlin Perkasa..buat ape? Guess What..haruslah ke Ice Room lagi..hehehe..ini giliran kami belanja family belah aku pulak la Ice Room ni..minggu lepas dah ajak keluarga mentua.. :p Belah malamnya pulak kami pekena ikan patih masak tempoyak kat Alam Damai..Meletop! ok, itu je..

Kesimpulannya: aktiviti hujung minggu aku memang kerjanya makan..MaKaN..MAKAN..dan Makan! bila orang tanya kenapa aku gemok sejak kawen ni...mengandung ker..jawapannyer TET! sebab MAKAN! emo pulak! (ish!! ape ni..boring giler post xite panjang menjela tapi takde GAMBAR!! gambar nanti lah diupload..itu pun kalo rajin dan teringat.. tak transfer dari kamera suami) :p

Ok, baru nak upload gambar..

rombongan cik enon ke majlis merisik abangku leman :)

semua masuk air!
anak2 sedaraku..

cincin sape yg lebih menyerlah..org yg disunting atau org yg menyunting?

Ice room Shemerlin Perkasa!

Viewing the menus
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 Soksek-Soksek: