Luahan Hati

Hari ni aku tak datang kerja..angkara mata bengkak macam bola ragbi sebab menangis tak hingat dari malam tadi..

Sebab... tekanan perasaan yang amat sangat!! :'( amat sangat! percaturan aku salah lagi kali ni..gerak hati aku pun mungkin salah kali ni.. aku maybe tak pandai nak luah kat sini..tp aku tertekan sangat..! aku ingat ape yg aku tempoh akan bjalan dengan lancar tp..TAK

Tertekan dengan cakap2 orang, dengan soalan orang pd aku..dengan keinginan kami suami isteri..dengan mereka-mereka yang lebih dulu dapat dari kami..! aku down sangat! Ya Allah!

Dah 2x check, tetap -'VE..makin tambah tension! :'(

Perasaan ni membuatkan kami suami isteri bergaduh! saling menyalahkan...sampaikan aku rase aku perlu g refer pada doktor .. suami pulak tak percaya kami ada problem cume belum ada rezeki..

Entahlah..mungkin aku yang terlalu mengharap sampai terasa yang bukan2..

Ya Allah...kuatkanlah hati hamba mu dalam menempuh dugaan ini..
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 Soksek-Soksek:

::EIDA:: said...

Dayah pun mengalami tempoh yg sama !!
Selama 1thn diperkatakan...
Sian pd kita ni kan ?
Xpe... kak ikin leh try lgik... =))

ninieZUERYANNIE said...

ikin, it's too early laa.. jgnla down k.. n anggapla blm rezeki ikin lagi, tu rezeki org lain.. & setiap yg berlaku pasti ada hikmahnya.. cuma perlu byk berdoa.. enjoy zaman masih ber-2 nih puas2 k..

Eikyn said...

tq dayah n kak nini..sedey sbb instictnyer mcm ada..rupe2nyer..tak...perasaan jek..:(

ily said...

kak ekin, jgnla sedih..belum rezeki lg..
kite mungkin rase kite dah ready, tp Allah lg tau yg terbaik utk kite..Ni pesan doktor kt ily ms miscarriage dulu..
awal lg..byk lg mase..enjoy your marriage life k..jgn tensi2...insyaAllah, sampai ms yang terbaik utk kak ekin nti, rezeki akan dtg..Doa je yg terbaik utk kite..Take care, have fun...Cheer up...jgn sedih2 tau...nti x comey dah..hehehe~

Eikyn said...

tq ily..

eh..ade membace blog juge ye mommy to be..

tertekan sbb seangkatan dgn kak ekin sudah berisi..waaaaa...sedey lg..