Banner Hijau

First sekali, aku nk tunjukkan banner hijau kami. Memandangkan tema aku ialah puteh hijau, so banner pun aku nak ianya berwarna hijau. Kombinasi hijau+ putih+ pink.

Banner ni aku dapat percuma dari kedai kad Dee Gallery kat Jalan Brunei Barat, Off Jalan Pudu tempat aku buat printing kad kawen yang aku beli kat bandung. Post akan datang aku akan tunjukkan kad kawen yang aku beli di Bandung. Simple tp smart. :)

Ok-ok, sambung pasal banner..gambar banner aku gunakan gambar pre-wedding from classic bridal. Aku puas hati sgt2 dengan gambar kami mase pre-wed aritu. Memang totally berubah muka suami aku. Nampak macam taiko cina dah..huhu..Senang cite berbaloi-baloilah..

Aku recommendlah sape-sape yang nak kawen dan nak buat kad kawen. Lehlah korang buat kat dee gallery ni..diorang ni couple muda yang baru setup business. Ramah pulak tu.. Harga buat kad pun berpatutan. Haruslah support bangsa kita kan..even mahal 1 or 2 sen kan.. So, sape-sape yang nak order tu lehla call Ain 013-715 0686 or pegi terus ke kedai diorang..

En. Suami pun tambah 1000 pcs kad lagi dengan diorang..takut-takut tak cukup kad, almaklum..anggaran jemputan 3000-5000 orang wey..Pengsan akak!
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 Soksek-Soksek: