Si Bunting Hijau..

Hah..kali ini aku mau tunjukkan korang bunting aku lak..Pelik x? Selalunya blogger akan reveal bunting diorang sebelum majlis kawen..ala ala planning kan. Aku bukan apa, takmo excited pasal planning kawen aku..takut tak menjadi..Kang jadi hangat-hangat tahi ayam pulak. So, disebabkan majlis aku semua dah settle..Apa yang diplankan pun menjadi..So, beranilah aku nak cita sikit-sikit pasal hal kawen aku ni..Hehe..Takmola macam certain-certain orang tu, cakap bukan main gah..tup..tup..alahai..biasa-biasa aja.. Ops!

Ok, tema yang sama~~~ Hijau+ Puteh+ Pink..

Pssst! Sape-sapa yang nak sangat tengok gambar pre-wedding aku tu..saje je aku lengah-lengahkan upload kat FB..huhu..sape suh korang xdatang majlis aku..tunggu la yek..Sape yang datang aritu, dapatla tengok gambar-gambar kitorang yang 'daring' kat setiap meja makan. Keh keh.. Bole?

Inilah bunting kami yang penuh kontrobesi.. :p.. eh tak tak..kami dh tukar gambar lain..untuk elakkan kontrobasi tu..tp xde lak softcopy..ini gmbar kontrobasi ituh..

Ini sebahagian daripada gambar pre-wedding kami..From Classic Bridal..Walaupun harga dia sedikit mahal..tapi pada kitorang..Sangat Puas Hati! Gambar studio on the way nak amik..tapi tak boleh diupload di sini..Seksis Mak! Hanya tatapan kami suami isteri sahaja..ngehngeh..
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 Soksek-Soksek: