Hai kamuOrang...!

Selamat Hari Selasa...hikhik...harini baru masuk opis selepas seminggu berkursus di INTAN Bukit Kiara... :)

Hati aku berbunga-bunga..Syukur Ya ALLAH..semoga ianya berterusan...Amin..

Nak ucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada semua kamuOrang yang mengingati Birthdayku dan KamuOrang yang sudi Wish dan doakan benda yang baik-baik untukku..Terima Kasih Banyak-banyak..

SAYANG KamuOrang Semua...meh kiss sikit...Mmmmmmmuaaaah! :) (bukan senang nak dapat ciuman sayang dan manja dari aku tau!)

Kat sini aku nak wish juga TQ sangat-sangat kepada papamama yang telah 'melahirkan' aku ke dunia ini..

Kepada mama------> Terima kasih sangat2 sebab telah melahirkan aku dan sentiasa menyokong aku walaupun banyak sangat benda yang anak mama buat yang menyusahkan family..hihihi..(kalo kamuorang takpaham..xpe..)

Ucapan dari mama bila aku call -----> "Selamat Hari Lahir ..Awak tau x, mama baru je dengan ceramah pasal sambut hari lahir ..ustaz tu kata..kalo anak kita punye birthday..sepatutnya anak yang perlu wish kat mama dia..anak perlu celebrate mama dia sebab mama dia yang penat lelah menyabung nyawa nak melahirkan dia arini...Anak dia yang kene celbrate mama dia tau...
Awak paham kan maksud mama..? Sambung lagi..Mama nak awak happy je lepas ni..taknak lagi sedih-sedih..paham? (sedihnyer bila mama cakap mcmni)..Awak dah kawen.. :( kene jaga kesihatan..ajak syam jalan2..g makan aiskrim ke..ape ke.."

Errk..! Saya amat paham mama..paham sesangat! Maksudnya mama yang patut terima hadiah dari saya ye..sebab melahirkan saya arini? Baik! Hadiah nanti saya bagi...hahaha..Thats my mama..always! sebab tulah
saya sayang sangat kat mama saya..Pelik tapi Benar..hahahha..Thank u mama..!


Kepada papa--------> Terima kasih sangat-sangat sebab sentiasa bagi semangat kat anak papa untuk sentiasa yakin dengan keputusan bekerja di Gomen..u are my idol in Work!

Kat sini aku nak tulis apa SMS wish dari papa:

" Askum. Slmt Harilahir
anda.Semoga hidup anda diberkati ALLAH SWT.Jadilah anak yang solehah. Taat perintahNYA, Kasih kedua ibubapamu dan adik beradikmu dan taat kpd suamimu. Buang sifat2 negatif yang anda ada."- kekeke..gila formal ayat papa aku wish birthday aku kelmarin...Takpe papa..walaupun skema..i tetap love u!hikhikhik...

Thank u juga pada mak mertuaku yang wish via FB (mak mertua versi modern)..! :)

Kepada adik beradikku..abang-abangku, kakak-kakakku, anak sedaraku, dan semua sedara mara..

Tak lupa..yang paling penting..Kepada suamiku yang jongos..ops!.Terima kasih for everything..For the cake, for the present :), for the nasi Hakim sek 7 kuah campur, and for the ABC Pegaga sek 2 and for jalan-jalan ! But the most priceless is for the warm hugs and kisses wish.........auwww.. :p Gediks sudah!


Late celebration with hubby (al maklum, hubby sibuk nak g kenduri kawen yang Siti Nurhaliza attend..aku xmo ikut..malas!)


Mini ice-cream cake from BAskin Robbins. Dah potong baru nak amik gambar..hehehe...

Vanilla Strawberry Ice-Cream cake..Yum.yum..but still tak abis!Sudah lewat malam..


Thank You Semua...!

28 years old in 28th May 2011..

Its that suweeet! :p



"Umur biar nampak legend..hati harus rasa muda maa.."




Present from En suami... (^_*)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 Soksek-Soksek: