Aku ada..ko ada?

Hehehe..macam bunyi nak gaduh tak?

Bukan..bukan..bukan sesi luahan emo ye kengkawan..takmo..takmo..takmo emo ..









Haa..ini lah dia..
bukan..bukan..aku bukan pegi klinik scan perut ..bukan..bukan
bukan juga ajak doktor datang rumah..bukan juga ye..







tapi....

















yes...Dr M in the house yo!
walaupun dah terlewat..at least aku sudah ada..yehuuu....!
buku ni baru je kami beli di Carrefour Wan gsaMaju semalam..memandangkan en suami teringin sangat untuk membaca buku ni..RM100 rege dia..so apa lagi..dia pun terus rembat la!En suami pernah baca buku ni tapi bos dia punye..so seganlah dia nak pinjam.. :p

Balik je dari Carrefour, aku pun selak-selaklah sikit buku ni..menarik juga isi dia..tp nampaknya ramai pulak yang berminat nak membacanya di rumah..So kenelah take turn..Orang yang pertama dah booked dulu of courselah papa aku..! Malam semalam aje dia dah pegang..alamatnya orang lain jangan kacaulah..anak-anak dia dah sedia maklum..menantu apela lagi..lagi la tak berani nak pegang..walaupun buku tu milik si menantu..kekeke..

Walau apa pun..rasa excited nak selak-selak dan baca buku ni..Tokoh Malaysia kan..mana tau, boleh dijadikan sumber inspirasi! Jangan jadi inspiBASI sudah..! :p

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 Soksek-Soksek: