KetaQ Lutut...

wowowoh! ketaq lutut wey..ketaq lutut aku..


bukan sebab jumpe hantu..weh..weh..bukan..bukan..bukan sebab aku dapat Anugerah Perkhidmatan Cemerlang (APC)..(motip nak ckp pasal APC kenapa..syhh..diam! jangan kepoh..ko tak layak nak dapat APC la eikyn oi...)..bukan ye..bukan..


aku ketaq lutut
SEBAB.....




AKU DAH RINDU GILAK NAK BERSHOPPING SAMPAI LEBAM!!





Rasa macam dah lama gilak tak membeli belah..wooo..mcm skema je guna ayat 'membeli belah'....Terliur nak beli kasut baru, handbeg baru, baju baru, kain ela, nak tukar frame cermin mata lah...pendek kata..memang pandai betol cari pasal..

Mana-mana pun boleh cari pasal...buka FB pun sempat usha2 baju yang jual kat online..ape nak jadi ni...aish! Semua benda nampak sungguh menghairahkan... Sapa nak pinjamkan saya duit..bagi sy 'chan' pegi shopping..duit saya dah tinggal habuk la sekarang..wuwuwuw.. ada sapa nak sedekah tak...plis..plis... (^__^)




# Perbualan suami isteri di hujung minggu:

Isteri: Abg, saya rasa macam dah lama sangat sy tak bershopping sakan..macam dah addicted la nk bershopping... (dengan nada simpati)

Suami: Sayang nak shopping apa? Kesian la sayang abg.. ( ni skrip betol2 tau..suami sy memang selalu kesiankan bini dia)

Isteri: Saya teringin nak beli kasut baru, handbeg baru, baju baru..boringla asik pakai baju yang sama aje..nk tukar spek baru...bla..bla..bla.. ( isteri list down ape yg dia teringinkan..dengan HARAPAN)

Suami: A'ah la yang, abg pun sama..rasa dah lama kan kita tak gi shopping..shopping baju keje abg..seluar keje..asik pakai baju yang sama aje..boring kan..seluar pun macam tak jumpe..macam banyak ilang aje...perfume abg pun dah nak abis..

Isteri: ERK!!!! (PUTUS HARAPAN bini dia..ingatkan nak paw suami dia..nak minta sponsor..RUPA-RUPANYA...nasib..nasib..inilah nasib bila laki bini KAKI SHOPPING..tak dapatlah nak mohon belas ihsan sponsor si suami..sebab suami dia pun dah kayap dan kaki shopping!)


NASIB KO LAH EiKyN!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 Soksek-Soksek:

mama glam said...

hahahhahahha.... nasib-nasib.... cheq pun sama duit dah tinggal habuk... partner ni memang sama je nasibnya... nasib.. nasib...

Eikyn said...

aduyai...nasib..nasib..dapat laki pun kaki shopping..kt minta simpati..dia pulak buat sesi luah rasa..adoyai...

ninieZUERYANNIE said...

kelakar la ikin!

Eikyn said...

ala...itulah hakikatnye kak ninie..nasib badan..tp boleh bjoget dh skrg..Dia dapat BONUS maa...boleh start wat list ni...kehkehkeh (ketawa bini mithali)