K.E.M.B.A.N.G

Bila boring-boring..belek-beleklah gambar aku di FB..terserlah sungguh! melampau sangat! ..aku sudah mengembang dengan jayanya! :( especially pada muka...uwaa...berat badan dh dapat diturunkan seperti berat sebelum ni tapi kenapa muka tak mau turun2 ni..uwaaa...tertekan tengok gambar dan muka sendiri di cermin... korang ada tip2 nak runcingkan muka tak? :'(

ada beza tak muka aku? tang pipi tu.. :(


masa konvo degree..pipi belum naik lg kan..

nak mcm ni..

2bulan sebelum kawen..aku dh start gem...!

tgk pipi tu!

ni lg ketara! radius muka makin besar!

yg ni lebih jelas kan..

Uwaaaaaa...ape perlu buat ni....nak marah suami lah!
asik ajak bini dia makan aje...tetibe... :p
erk.......ker mmg aku dh sedia tembam sebelum kawen lg...kekeke....
(ayat nk sejukkn ati)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 Soksek-Soksek: